Προϊόντα για έλεγχος με (2)

WM-E LCB - Κλιμακωτός, έξυπνος διακόπτης απομακρυσμένου ελέγχου φωτισμού δρόμου με NB, LTE 4G, 3G, 2G, LTE450

WM-E LCB - Κλιμακωτός, έξυπνος διακόπτης απομακρυσμένου ελέγχου φωτισμού δρόμου με NB, LTE 4G, 3G, 2G, LTE450

Κλιμακωτός, έξυπνος διακόπτης οδικού φωτισμού με απομακρυσμένο έλεγχο και ασύρματο πρότυπο επικοινωνίας (όπως NB-IoT (Narrow-Band) Cat.M1 & LTE-M, LTE 4G, 3G, 2G, CDMA450, LTE450) Οικονομικός έξυπνος μόντεμ με παρακολούθηση φωτισμού, απομακρυσμένο και κεντρικό έλεγχο διακοπτών μονάδων οδικού φωτισμού (φανοστάτες). Χρησιμοποιώντας ένα κουτί διακοπτών και έναν έξυπνο δρομολογητή μέτρησης – ως μία συσκευή. Η συσκευή είναι ικανή να λαμβάνει τα δεδομένα διεπαφής πελάτη P1 των μόντεμ μέτρησης ηλεκτρικής ενέργειας WM-E3S. Επίσης, μετρά τους διακόπτες και την ποσότητα ωρών φωτισμού, χρησιμοποιώντας την ώρα θερινής ώρας – σύμφωνα με τη τρέχουσα ζώνη ώρας. Η συσκευή συνδέεται μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας Narrow-Band – μέσω του πρωτοκόλλου OSLP – στον διακομιστή μέσω ασφαλούς αυθεντικοποίησης και εξυπηρετεί αιτήματα διακοπτών ρελέ. Ο διακόπτης φωτισμού μπορεί να ξεκινήσει απομακρυσμένα από το κέντρο ελέγχου, κατόπιν αιτήματος ή σε προγραμματισμένα διαστήματα (σύμφωνα με την τρέχουσα θερινή ώρα).
Ελατήρια στρέψης - Χρησιμοποιούνται σε διάφορες μηχανές και εξοπλισμό για τον έλεγχο της κίνησης, της τάσης και του φορτίου.

Ελατήρια στρέψης - Χρησιμοποιούνται σε διάφορες μηχανές και εξοπλισμό για τον έλεγχο της κίνησης, της τάσης και του φορτίου.

Οι ελικοειδείς ελατήρια είναι ένας τύπος μηχανικού ελατηρίου που λειτουργεί με στρέψη. Σε αντίθεση με τα ελατήρια συμπίεσης ή επέκτασης που λειτουργούν με πίεση ή έλξη, τα ελικοειδή ελατήρια ασκούν ροπή ή περιστροφική δύναμη. Συνήθως είναι ελικοειδή και μπορούν να κατασκευαστούν από διάφορα υλικά, όπως χάλυβας, ανοξείδωτο χάλυβα και άλλα ανθεκτικά μέταλλα. Οι σπείρες είναι τυλιγμένες κοντά η μία στην άλλη, με τις άκρες να επεκτείνονται εφαπτομενικά. Αυτά τα ελατήρια λειτουργούν στρέφοντας γύρω από τον άξονά τους. Όταν οι άκρες του ελατηρίου περιστρέφονται σε αντίθετες κατευθύνσεις, το ελατήριο ασκεί ροπή στην αντίθετη κατεύθυνση ανάλογα με την ποσότητα που έχει στριφτεί.